Vrijval – Nieuw proces

Vanaf heden zullen de vrijvallen doorgegeven moeten worden in Salesforce. Dat wil zeggen mailtjes zowel via Outlook als via Salesforce niet meer verwerkt worden. Vrijval verwerken Om de vrijval in orde te maken dient er op de plaatsing het e.e.a. aangepast te worden en de status moet veranderd worden. Zoek de juiste plaatsing via de kandidaat, Backoffice, plaatsingen:

Open de plaatsing die vrij komt te vallen. Indien er meerdere locaties of afdelingen vrij moeten komen te vervallen, open je deze allemaal.

Einddatum blijft gelijk

Als de einddatum gelijk blijft aan de huidige datum in de plaatsing verander je het veld “Verlenging of Vrijval” naar “Vrijval” en geef je bij “Einddatum aangepast?” antwoord met “Nee”.

Einddatum wijzigt

Als de einddatum wijzigt zet je bij einddatum de nieuwe einddatum, vul ook nu bij “Verlenging of Vrijval” in dat het om een “Vrijval” gaat maar geef bij “Einddatum aangepast?” antwoord met “Ja”. Vul vervolgens het contactpersoon in aan wie de vrijval bevestigd moet worden. Dit zal met een automatische bevestiging gebeuren dus hou daar rekening mee. De bevestiging naar de medewerker gebeurd standaard en je kan 2 contactpersonen bij de klant aangeven. Geef tevens aan of er door afdeling Binnendienst optie uitgezet moet worden. Sla de plaatsing op. Wijzig vervolgens (in beide gevallen) de status van de plaatsing naar Controle Binnendienst. Klik hiervoor rechts boven op “Wijzig status plaatsing”:

En kies dan voor “Controle Binnendienst”:

Als het veld “Einddatum aangepast?” op “Ja” staat krijgt afdeling Facturatie automatisch een tegel. Zij hoeven namelijk alleen op de hoogte gebracht te worden als de einddatum veranderd.

Delen

Vrijval – Nieuw proces

of kopieer de link