Verlenging – Nieuw proces
Vanaf heden zullen de verlengingen doorgegeven/verwerkt moeten worden in Salesforce. Dat wil zeggen dat mailtjes via Outlook en via Salesforce niet meer opgepakt worden.
Verlenging verwerken
Om de verlenging in orde te maken en door te zetten moet de plaatsing gekloond worden, een aantal velden ingevuld worden en moet de status veranderd worden.
Zoek de juiste plaatsing via de kandidaat, Backoffice, plaatsingen:
Open de plaatsing die verlengd moet worden. Indien er meerdere locaties of afdelingen verlengd moeten worden, open je deze allemaal en verleng je deze allemaal.
Ga hiervoor bij de te verlengen plaatsing naar de rechterbovenhoek en klik op Plaatsing klonen:
Er komt dan een nieuw scherm om de nieuwe plaatsing aan te maken.
De begindatum wordt automatisch aangevuld met de eerst volgende dag na de oude einddatum. Vul de nieuwe einddatum in.
Vul tevens opnieuw de (nodige) tarieven in, de reiskosten, de functie TMI en geef aan dat het om een verlenging gaat. Geef evt. een toelichting bij Opmerking. Je hebt ook de mogelijkheid om nieuwe contactpersonen op te geven.
Klik op Opslaan en de plaatsing is aangemaakt.
Zodra je de plaatsing hebt opgeslagen kan je de gegevens controleren. Als alles goed staat kan je de status van de plaatsing wijzigen naar Controle Binnendienst.
Klik hiervoor op “Wijzig status plaatsing” rechts bovenin en kies voor Controle Binnendienst.
Aan de hand hiervan komt de plaatsing in de tegel van afdeling Binnendienst, zij zullen het e.e.a. verwerken en zullen dan de status doorzetten naar Controle Facturatie. Zij zullen de plaatsing verder afmaken en verwerken. Uiteindelijk zetten zij de status op Gecontroleerd en wordt de Deelovereenkomst verstuurd. De verlenging is dan volledig afgerond.
Let op, de verlengingen worden niet meer naar de medewerker en klant bevestigd via mail. Voor elke verlenging wordt nu alleen nog maar een Deelovereenkomst verstuurd naar de klant (en zzp’er) vanuit afdeling Facturatie.