Bezoekverslag vastleggen

In deze video leggen we je uit hoe je een bezoekverslag moet vastleggen in Salesforce. Je kan het object voor meerdere type bezoeken gebruiken zoals een kennismaking, contractbespreking of een evaluatiegesprek.

1. Zoek het account op

Zoek de hoofdklant op.

Zoek het account op

2. Bezoekverslag

Selecteer de snelkoppeling Bezoekverslagen

Bezoekverslag

3. Maak nieuw bezoekverslag aan

Start een nieuw bezoekverslag.

Maak nieuw bezoekverslag aan

4. Vul de velden in

Kies het type bezoek.

Vul velden in

5. Vul de velden in

Voer de juiste contactpersoon in.

Vul de velden in

6. Contactpersoon aanmaken

Als het contactpersoon nog niet in Salesforce staat kan je hier ook meteen de persoon aanmaken. Bekijk de video Contactpersoon aanmaken als je niet weet hoe je dit moet doen.

Contactpersoon aanmaken

7. Vul de velden in

Vul de datum in wanneer je op bezoek bent geweest bij de klant en vul de juiste accountmanager in.

Vul de velden in

8. Geef samenvatting

Geef een korte samenvatting van het bezoek zodat het voor alle collega's duidelijk is wat er is besproken.

Geef samenvatting

9. Opslaan

Sla de gegevens op. Je hebt nu een bezoekverslag in Salesforce vastgelegd.

Opslaan

Bedankt voor het kijken van deze video. Mocht je nog video suggesties hebben neem dan contact op met het Salesforce team.

Delen

Bezoekverslag vastleggen

of kopieer de link