Onderliggend account aanmaken

Zodra je bericht hebt gekregen dat de hoofdklant is aangemaakt kan je aan de slag met het aanmaken van onderliggende accounts. In deze video laten we je zien hoe je dit doet.

1. Klant account

Open de klantkaart als je dit nog niet gedaan hebt.

Klant account

2. Onderliggend account aanmaken

Start het proces om een onderliggend account aan te maken door op de knop te klikken.

Onderliggend account aanmaken

3. Vul de velden in

Geef aan of het om een locatie of om een afdeling gaat.

Vul de velden in

4. Vul de velden in

Geef de accountnaam op.

Vul de velden in

5. Vul de velden in

Zorg er voor dat het bovenliggend- en klantaccount gevuld is.

Vul de velden in

6. Vul de velden in

Mocht het bezoek-/factuuradres afwijken, vink deze regel dan uit en geef het juiste adres op.

Vul de velden in

7. Vul de sector in

Geef de sector aan.

Vul de sector in

8. Opslaan

Klik op "Volgende" om het onderliggende account aan te maken.

Opslaan

9. Account is aangemaakt

Klik op "Account" om de nieuwe onderliggende account kaart te openen. Je kan ook op Voltooien klikken, dan ga je terug naar de Hoofdklant.

Account is aangemaakt

10. Account is aangemaakt

Je hebt nu een nieuw onderliggend account aangemaakt. De klant hiërarchie kan je nu terugvinden onder de hiërarchie knop.

Account is aangemaakt

11. Account is aangemaakt

Hier zie je de locatie onder de hoofdklant hangen. Als er nu een afdeling onder de locatie gehangen moet worden, open dan de locatie kaart en klik daar op: "Onderliggend account aanmaken"

Account is aangemaakt

Je kan nu de klant in Salesforce opbouwen zoals gewenst. Met de juiste locatie en afdelingen. De juiste informatie wordt overgenomen op de juiste plekken. Ook kan je nu aan de slag met het aanmaken van Vacatures voor deze klant. Mocht je nog niet weten hoe dit moet, bekijk dan de video's Aanvraag - Vacature aanmaken en Aanvraag - inclusief online vacature.

Delen

Onderliggend account aanmaken

of kopieer de link