Afwezigheidsmelding & Regels

In deze video laten we zien hoe om te gaan met je afwezigheid. Door middel van afwezigheidsmeldingen en regels kan je instellen dat mailtjes aan jou gericht toch opgepakt worden door jouw collega’s. In het filmpje zie je stap voor stap hoe je dit kan instellen.


Hieronder vind je de tekst die in het filmpje gebruikt is voor de afwezigheidsmelding voor interne en externe afzenders:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>INTERN<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Beste collega,

Bedankt voor je bericht. Ik ben tot *DATUM TERUGKOMST* afwezig en daarom kan ik je bericht niet in behandeling nemen.

Heb je een dringend onderwerp? Stuur dan je e-mail door naar *ALGEMENE MAILBOX* en mijn team helpt je verder.

Mocht het niet dringend zijn dan hoef je geen actie te ondernemen. Ik zal reageren op je e-mail zodra ik terug ben.

Met vriendelijke groet,

*NAAM*
*FUNCTIE*

06 – 
020 – 717 3527
tmi.nl

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>EXTERN<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Beste lezer,

Bedankt voor je bericht. Ik ben tot *DATUM TERUGKOMST* afwezig en daarom kan ik je bericht niet in behandeling nemen.

Jouw bericht wordt automatisch doorgestuurd naar *ALGEMENE MAILBOX* zodat mijn team je verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

*NAAM*
*FUNCTIE*

06 –
020 – 717 3527
tmi.nl

Delen

Afwezigheidsmelding & Regels

of kopieer de link