Mailen via Marketing

58 views

Bij Marketing krijgen we regelmatig verzoeken om mails naar zorgprofessionals, klanten, of andere partijen te versturen. We merken dat er soms onduidelijkheid is over de werkwijze die we hierbij hanteren. Daarom hierbij kort een overzichtje van de stappen en wat we van je nodig hebben, als je via Marketing een mail wil versturen naar een (grote) groep ontvangers:

 

  1. Bedenk aan wie je de mail wil sturen. Is dit bijvoorbeeld naar alle mensen met een bepaalde functie, of moet er ook onderscheid gemaakt worden tussen verschillende dienstverbanden? 
  2. Wil je een mail sturen naar (zorg)professionals die via TMI werken? Vraag dan bij internrecruitment@tmi.nl een Exceluitdraai op van de juiste contactgegevens. Wil je een mail naar klanten (of een andere derde partij) sturen? Dan dien je zelf een Excellijst aan te leveren met de voor- en achternamen van de contactpersonen, gevolgd door hun e-mailadres. Doe dit in drie kolommen (kolom A: voornaam, kolom B: achternaam, kolom C: e-mailadres). 
  3. Bedenk wat je inhoudelijk in de mail wil zeggen. Je kunt zelf een eerste versie schrijven, maar je mag dit ook in bullet-points aanleveren. Stuur dit, samen met het Excelbestand met contactgegevens, naar marketing@tmi.nl
  4. Wij pakken je vraag z.s.m. op. We (her)schrijven de inhoud zodat jouw boodschap optimaal overkomt en maken de mail op in onze huisstijl.
  5. Wanneer alles klaarstaat, sturen we je een testmail waarin je een voorbeeld ziet van wat de ontvangers in hun mailbox zullen zien verschijnen.
  6. Is alles akkoord? Dan versturen we de mail (of plannen we hem in op het gewenste moment).

 

Door deze stappen te volgen, zorgen we ervoor dat communicatie naar betrokken partijen snel en efficiënt plaats kan vinden. Heb je vragen of suggesties? Laat het weten! Je kunt altijd bij ons langslopen, of een mailtje sturen naar marketing@tmi.nl.

Delen

Mailen via Marketing

of kopieer de link