Registreren van een Windows-apparaat
Om een laptop te registreren, moet jij jouw werkaccount toevoegen in “E-mail en accounts”. Volg de onderstaande instructies.
Klik op de Start knop en typ ‘e-mail en accounts’. Klik vervolgens op ‘E-mail en accounts’ om die instellingen te openen.
Bij het kiezen van een nieuw account, selecteer “Een account voor werk of school toevoegen”.
Wanneer gevraagd wordt om je apparaat te laten beheren door de organisatie, kies er dan voor om dit niet te doen. Op die manier krijgt TMI en House of HR geen toegang tot jouw privé apparaat en wordt het apparaat alleen maar geregistreerd.
Open vervolgens de Edge-browser en voeg je werkaccount toe, dit kan je doen door onderstaande stappen te volgen.
klik links boven in de edge browser op het profiel icoontje en klik op aanmelden.
Als je op aanmelden hebt geklikt dan krijg je midden in het scherm een pop up van Microsoft om aan te melden, vul hier je TMI inlog gegevens in (voornaam.achternaam@tmi.nl).
Als jij je gegevens hebt ingevoerd en je authenticatie code ook hebt ingevoerd dan krijg je het volgende scherm te zien. Zorg dat het vinkje uit word gezet en klik dan op “Nee, alleen bij deze app aanmelden”.